My name is Samantha,yours?♥

1.Justin.2.Samanthas skor.3.Samanthas klänning.

Lexi hade åkt,gått hem. Hon bjöd in mig till sitt party. På Lördag. Alltså om 1 dag! Hon sa att en speciel gäst skulle komma,vem sa hon inte! "Någon hemma?!" Hör jag mamma skrika. Jag springer ner. "Hej mamma!" Säger jag och kramar henne. "Hej gumman! Hungrig?" Säger hon och vi går in i köket. "Ja,ganska" Svarar jag. Hon nickar. "Hade tänkt att göra kycklingsallad" Ja! Det är min favorit mat,för er som inte visste. Hihi. Jag nickar. Jo jag måste ju berätta för mamma om Lexis kalas! "Jo mamma?.." Börjar jag. "Ja?" Svarar hon. "Lexi ska ha kalas,om en dag!" Börjar jag. "Ah va kul!" Svarar hon och tar fram pastan. "Så det börjar åtta och slutar tio.." Mamma är alltid så bestämd när det gäller tider,typiskt. "Okej,men gå om du vill! Jag ska endå på middag med mitt jobb." Svarar hon. Yeeees! Jag går upp på mitt rum å sätter på datan. Efter 5 sekunder är den igång. Jag loggar in på 'twitter' . 'I can`t wait,let`s go partyyyy! #HelloisLexi. Jag trycker på 'publicera. I morgon är det Fredag. Jag sätter på mig min pyjamas och går å lägger mig. NÄSTA MORGON: Nu var jag påväg till skolan,idag missade jag INTE bussen. Nu var jag på skolan,skolan gick och efter några timmer var det slut. Nu stod jag och Lexi utanför klassrummet. "Vi ses i morgon då?" Säger Lexi. "Japp!" Svarar jag och nickar. "Hej då!" Säger vi och går åt varsit håll. Nu var klockan 11 och jag har redan bestämt kläder till i morgon. "Godnatt!" Skriker jag ner till mamma. Jag går in och somnar. NÄSTA MORGON: Nu var klockan 8,den här dagen har jag bara slappat. Nu står jag utanför Lexis hus. Jag plingar på 'pling plong' efter några sekunder öppnar Lexi. "Hej! Kom in!" Jag går in och timmarna går. "Ursäkta?" Säger Lexis mamma. Alla vänder blicken till scenen. "Vi har en hemlig gäst" Börjar Lexis mamma. "Välkommen ut...JUSTIN BIEBER!" Justin kommer ut. "Hej! Grattis Lexi,idag ska du bli min 'one less lonely girl'!" Lexi går upp å sätter sig på pallen. Efter han har sjungt låten får man gå fram å ta en bild. Jag ställer mig i den långa kön. Efter några minuter så är det min tur...


så? bra dåligt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser!)

Blogg:

Kommentera en fin kommentar nudå:

Trackback
Här kommer du få höra historien om Vanessa Summer Nolètt.
Hur Justin Bieber gjorde henne förälskad i han.
Vanessa är rätt så sur för tillfället, men när hon är med Justin är hon glad hela tiden.
Ler hela tiden.
Innan Justin och Vanessa blev ett par var Justin och Selena ihop.
Selena blir rasande när Justin gör slut och gör allt för att få bli med Justin igen, så dom kan bli Jelena.





RSS 2.0