My name is Samantha,yours?♥ Chapter 12.

När vi är hemma så går jag och Justin och lägger oss direkt.
JUSTIN:
Jag och Samantha går upp. "Samantha jag ska bara kolla en sak" Säger jag. "Okej.." Jag tar min dator,efter några minuter så kommer den igång. Jag slår upp min mail,ja jag har fått ett mail. Jag slår upp det och börjar läsa.
Hej Justin! Det är Jasmine! Jo,jag undrar om du och jag kan gå på en liten dejt/middag? :) Skulle bli väldigt glad! Ring mig imorgon,vid 12 så kan vi bestämma! Puss från din Jasmine.

Jag slår ner datorn. Kanske ska ja gå på dejten? Det var ju längesedan vi träffades,jag ringer henne imorgon.
NÄSTA MORGON:
När jag vaknar nästa morgon så sover Samantha fortfarande. Jag kollar på klockan,12. Jag tar min mobil och ringer Jasmine.
"Hej det är Jazz!" "Hej,Det är Justin." "Åh,hej! Jag trodde inte att du skulle ringa!" hon skrattar. "Nehe,ja men om den där dejten." "Just det,dejten! Vill du gå?" "Asså jag vet inte,men okej jag går." "Jippi,kan vi ses idag? Nu? För jag har ingen annan tid!" "Ja,okej då ses vi hemma hos?" "Vi kan ses på starstruck?" "Okej då ses vi där om en halvtimma"
Jag lägger på. Samantha sover fortfarande. Jag tar en dusch. Ta på mig kläder.

Jag tar ett papper och en penna och skriver:
Hej Älsk! Jag ska bara på ett ärende! Kommer hem vid 1! Puss från din Bieber.
Jag går ut till bilen och åker till Starstruck. Ja och där står Jasmine. Hon var snygg. Jag går ut ur bilen. Och går fram till Jasmine.

"Hej Justin!" Säger hon och kramar mig. "Hej Jazz! Ska vi gå in?" Säger jag. Hon nickar. Vi sätter oss vid ett bord. "För att vara ärlig så är du skit snygg idag!" Säger jag. Jasmine rodnar. "Haha,tack du med" Svarar hon. Det kommer fram en kille till oss. "Hej och välkomna till Starstruck,vad vill ni beställa?" Säger killen. "Jag tar bara en chokladmuffin med Julmust tack" Säger jag. "Jag tar en Julmust och en lussebulle!" Säger Jasmine. "Okej då kommer det snart" Killen går. "Så hur går det med din musik?" Frågar jag. "Det går bra,tror jag! Hehe! Själv?" Säger hon. "Det går bra! Mitt nya album 'Under the Misteltoe' har sålt mera än 7 miljoner." Svarar jag. Killen kommer fram med våra saker. Vi sitter och pratar,skrattar. Jasmine är söt,extra söt. Helt plötsligt får jag en reflex och tar hunnes hand. Jasmine kollar på mig. Vad gör jag? Jag är ju ihop med Samantha! Har jag fått känslor för Jasmine? "Ehm..Jasmine jag måste hem nu." Säger jag och reser mig upp. "Aha,okej. Men kan vi inte ses igen?" Svarar hon. "Jo visst,vi hörs" Jag går ut och sätter mig i bilen. Varför gjorde jag så?! Varför tog jag hennes hand?! Jag backar ut och kör hem. När jag kliver in i huset kommer Samantha springandes till mig. Hon kramar mig.

"Haha varför så glad?" Skrattar jag när hon har slutat krama mig. "Bara för jag har saknat dig!" Säger hon och pussar mig.

så nu har jag klämt in ett kapitel!! KOMMENTERAAA!!
Jo! Där dom är,är det inte så mycket snö och det är varmt! Så dom kan ha shorts och sånt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser!)

Blogg:

Kommentera en fin kommentar nudå:

Trackback
Här kommer du få höra historien om Vanessa Summer Nolètt.
Hur Justin Bieber gjorde henne förälskad i han.
Vanessa är rätt så sur för tillfället, men när hon är med Justin är hon glad hela tiden.
Ler hela tiden.
Innan Justin och Vanessa blev ett par var Justin och Selena ihop.
Selena blir rasande när Justin gör slut och gör allt för att få bli med Justin igen, så dom kan bli Jelena.





RSS 2.0