My name is Samantha,yours?♥ Chapter 6.

"Jag vet inte.." Börjar jag. "Snälla!" Svarar han. "Okej! En fika!" Säger jag. "När åker vi då?!" Fortsätter jag. "Nu?" Nu? Behöver han inte Kenny?! Jag nickar. Vi går ner och Justin säger till Pattie att vi åker och fikar.

INNE PÅ CAFÈT STARSTRUCK:
"Så vad vill du ha?" Frågar Justin. "En lattè." Svarar jag och sätter mig vid ett bord. Justin går och beställer. Efter en stund så kommer han med en lattè och en coca cola. Han sätter sig mittemot mig. Jag tar en klunk av min lattè. "Ska det bli kul att sjunga för mitt team?" Säger Justin sen. "Ja,men jag tror inte mina drömmar slår in!" Mina drömmar är att bli känd! Sjunga live för 2000 personer inte 40! "Vad är din dröm då?" Frågar Justin. Jag tar en till klunk av min lattè. "Att bli känd,som du." Svarar jag. "Man vet aldrig,kolla jag ville inte bli känd! Men nu är jag det och det är underbart!" Jag nickar. "Vi måste nog åka hem nu,ifall du ska sjunga." Säger han sen. Jag kollar på klockan. Halv 2. Det tar ungefär en kvart att åka 'hem'.
I JUSTINS STUDIO:
Nu är vi i Justins studio,ganska hem trevligt. Alla är här Scott (Scooter) Usher,ALLA! "Så du kan börja sjunga! Alla är här!" Jag nickar och börjar sjunga.

(spola fram till 1.03!!)
När jag sjungt klart klappar alla händerna. "Wow!" Säger Scott. Jag ler.

"Wii!" Säger jag och skrattar. "Du måste ha ett skivkontrakt nu!" Säger Usher och tar sin telefon och ringer. "Samantha du måste sjunga igen!" Säger Usher och ger mig hans telefon. Jag sjunger samma låt igen. Jag ger Usher telefonen. Dom pratar en liten stund innan dom lägger på. "Så?" Säger Justin spänt. "Folket måste få välja om dom gillar din röst,så vi åker till gallerian." Alla nickar och vi åker.
INNE I GALLERIAN:
Nu står jag,usher och Justin på scenen. Massa folk står och kollar. "Hej! Nu ska ni få höra den här tjejen sjunga! Om ni tycker om hennes röst,klappa händerna! Om ni inte gillar den! Gå!" Jag ler och börjar sjunga.




undra vad folket säger! KOMMENTERA!

Kommentarer
Postat av: Johanna

braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!! :D

2011-12-11 @ 12:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser!)

Blogg:

Kommentera en fin kommentar nudå:

Trackback
Här kommer du få höra historien om Vanessa Summer Nolètt.
Hur Justin Bieber gjorde henne förälskad i han.
Vanessa är rätt så sur för tillfället, men när hon är med Justin är hon glad hela tiden.
Ler hela tiden.
Innan Justin och Vanessa blev ett par var Justin och Selena ihop.
Selena blir rasande när Justin gör slut och gör allt för att få bli med Justin igen, så dom kan bli Jelena.





RSS 2.0