My name is Samantha,yours?♥ Chapter 8.

Kyssen går över till hångel. Justin tar mina lår och bär mig till sängen. Han tar av sig sin tröja,och ja min. Några minuter efter ligger vi båda flåsande brevid vrandra. "Det där var.." Börjar jag. "Magiskt!" Avslutar Justin.

"There`s not a thing I won`t do,I´ll give my life up fpr you 'cause you are my dream'" Sjunger Justin. "Aw!" Svarar jag och pussar honom. Efter jag har tagit på mig min tröja och han sin så säger jag: "Ska vi gå en promenad? Det är ju endå eftermiddag." "Ja,varför inte?" Svarar han. Vi går ut och går till parken. Såklart är det massa paparazzisar där. Justin tar min hand. "Vet du att du är det bästa i mitt liv?" Viskar han. "Du med." Svarar jag.

Efter en lång dag/eftermiddag så går vi hem. "Vart har ni varit?!" Frågar Pattie oroligt. "Vi var ute,på promenad." Säger jag. "Jag går och lägger mig" Säger jag och pussar Justin. "Godnatt!" Säger Pattie. Jag går upp på 'mitt' rum.
JUSTIN:
"Vänta!" Skriker mamma när jag är på väg upp. Jag går ner och ställer mig bredvid henne. "Caitline ringde när ni var ute" Säger hon. "Okej,då ringer jag henne." Svarar jag. Jag går upp och ringer upp Caitline.

Efter några singnaler svarar hon.
"Hej! Det är Caitline!" "Hej babe!" Säger jag. "Aw,hej!" "Varför ringde du?" "Nå,Justin vi har ju inte träffats på ett tag?" "Nej?" "Är det inte dags att träffas?" Caitline låter orolig! "Okej,är det något?" Hon sväljer. "Justin..Jag är.." Börjar hon. "Du är?" "Jag..Är..gravid..." "Du är VAD?!" "Med vem?!" Fortsätter jag. "M-med.." "Med vem?! Caitline säg!" "Med dig.." Med mig?! Nej!! "O-okej..Hej då!" Jag lägger på. Jag ska få ett barn,jag är  17 år och ska ha barn. FAN! Hur ska jag tala om för mamma?! Jag springer ner. "Mamma?! Vi MÅSTE prata!" Säger jag. Mamma kollar oroligt på mig. "Ja?" Svarar hon. "Jag..Ska få.." "Du ska få?" Jag måste säga det! "Eller,Caitline är med barn.." Får jag ut. "Är hon?! Med vem?" "M-med mig.." Nu ställer sig mamma upp. "MED DIG?!" Skriker hon nu. "Mamma..!" "Justin,hur? När?" Säger hon tillslut. "Jag vet inte!" Jag vet ju inte! "Men Samantha?!" Säger hon nu. "Ja? Mig? Vad händer med mig?" Hör jag Samantha säga. Jag vänder mig om,och där står hon. Tårarna sprutar ner.

"Samantha!" Säger jag och springer fram till henne,jag tar hennes hand. "Släpp mig Justin! Släpp!" Gråter hon. Jag gör som hon säger och hon springer upp. Fan,nu har jag sabbat allt!

oj oj oj! KOMMENTERA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser!)

Blogg:

Kommentera en fin kommentar nudå:

Trackback
Här kommer du få höra historien om Vanessa Summer Nolètt.
Hur Justin Bieber gjorde henne förälskad i han.
Vanessa är rätt så sur för tillfället, men när hon är med Justin är hon glad hela tiden.
Ler hela tiden.
Innan Justin och Vanessa blev ett par var Justin och Selena ihop.
Selena blir rasande när Justin gör slut och gör allt för att få bli med Justin igen, så dom kan bli Jelena.





RSS 2.0