My name is Samantha,yours?♥ Chapter Eleven.

Jag vaknar av att Justin pratar i telefon. "Nej,hon sover!" "Caitline sluta!Du vet att det är slut!..Vet du vem pappan är?!" Han suckar.
JUSTIN:
"Justin jag vet vem pappan är" Säger hon. "Vet du vem pappan är?!" "Ja.." "Men vem är det då?!" "Det är...du som är pappan..." "Jag?! Men när,hur?!" "Jag vet inte! Ärligt jag vet inte!" "Men vi har ju inte träffats på 3 år! Det kan inte vara jag som är pappan!" "Men det är du" "Caitline du ljuger,jag tror inte på det! Det är Harry som är pappan,inte jag!" "Men jag ljuger inte.." "Du? Jag orkar inte mer! Hej då" Jag lägger på. "Vem var det?" Hör jag Samantha fråga. Jag går fram till henne. "Det var Caitline" Svarar jag. Samantha sätter sig upp. "...Och hon ville?" Frågar hon efter ett tag. "Bli min tjej. Igen." Hon nickar. "Och du svarade?" "Nej,du är min prinsessa" Jag pussar henne på näsan. Vi går ner och äter frukost. "Samantha?" Frågar mamma. "Ja?" Svarar hon. "Du måste träna på dina låtar!" Hon nickar. "Jag hjälper dig!" Säger jag. Samantha ler. Efter frukosten får Samantha låtarna och vi går upp till mitt rum. "Okej,vilken låt ska du börja på?" Säger jag och kollar på låtarna.
'A year without rain'
'Who says?'
'When the sun goes down'
'Naturally'
mm..
"Du ska börja köra Who says!" Säger jag tillslut. "Okej.." Hon tar pappret och börjar sjunga versionen hon tror. Min mobil ringer.
"Hallå?" Säger jag. "Hey bro! Det är Usher!" "Hey! Vad vill du?" "Du och Samantha kommer hit till studion så ska hon höra musiken till låtarna" "Okej,när?" "Åk nu,så har vi det färdigt,ses" "Okej,ses!" Vi lägger på.
"Älsk? Vi ska till studion,du ska få höra musiken till dina låtar" "Ja!" Vi åker till studion och där är bara Usher och Scooter. "Så,ska vi börja med Naturally?" Säger Usher och kollar på Samantha. "Visst!" Svarar hon.
SAMANTHA:
Usher sätter på musiken.


Det var inte så mycket sväng i den,men den var bra! "Vill du sjunga låten när vi startar musiken?" Säger Usher när låten är färdig. Jag nickar. Han startar musiken och jag börjar sjunga. Ja och så håller vi på med alla låtar. Klockan 9 är vi färdiga med allt. "Så jag tror att du kan spela in skivan om några dagar,vad tycker du om det?" Säger Usher när vi går ut ur studion. "Jag tror det blir jätte bra!" Svarar jag och huttrar. "Fryser du älsk?" Frågar Justin och tar min hand. "Ja,lite" Svarar jag.


vad tycker ni om Chapter Eleven? KOMMENTERA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser!)

Blogg:

Kommentera en fin kommentar nudå:

Trackback
Här kommer du få höra historien om Vanessa Summer Nolètt.
Hur Justin Bieber gjorde henne förälskad i han.
Vanessa är rätt så sur för tillfället, men när hon är med Justin är hon glad hela tiden.
Ler hela tiden.
Innan Justin och Vanessa blev ett par var Justin och Selena ihop.
Selena blir rasande när Justin gör slut och gör allt för att få bli med Justin igen, så dom kan bli Jelena.





RSS 2.0