My name is Samantha,yours?♥ Chapter Five.

Jag vaknar av att jag hör en röst säga "Var vänliga och ta på er säkerhets bälte,vi ska nu landa i Atlanta!" Jag sätter på mig mitt säkerhets bälte och vi landar. "Efter dig!" Säger Justin. Jag nickar som svar. Vi går ut ur flygplanet och där står massa paparazzisar.

Vi går ut till en bil. En kvinna sitter i den. Jag och Justin sätter oss bak.
Justin:
Jag och Samantha som hon heter sätter oss bak. "Tja mamma!" Säger jag. "Hej! Vem är den här damen då?" Frågar hon. "Hej,jag heter Samantha." Säger Samantha och ler. "Usher? Vad gör Samantha här?" Usher och jag berättar hela historien. "Jaha,kan jag få höra dig sjunga?" Säger mamma och kollar bak till Samantha. Hon nickar.
(tänk att hon sitter i bilen.)
"Du kan ju sjunga!" Säger mamma glatt. "Tycker ni?" Säger Samantha. "Ja! Vi ljuger INTE!" Säger jag. Nu var vi framme,vi går in i huset. "Bor ni här?" Frågar Samantha. "Japp,kom jag visar vart du ska sova" Säger jag. Vi går upp och in i ett rum.

"Vi har alltid bäddat" Säger jag. "Så vad tycker du?" Fortsätter jag. "Jätte fint!" Svarar hon. Jag nickar.
Nu är klockan 11 på kvällen. Jag,mamma och Samantha har sett på film. "Jag går och lägger mig nu." Säger Samantha. "Gör du det,ska nog också göra det" Svarar jag. Jag och Samantha går upp och in i varsit rum. Nu till saken! Ska jag fråga ut henne? Jag vet att hon inte är ett stort fan av mig. Men hon är ju söt! Jag gör det i morgon. Jag frågar om vi ska ta en fika,det e allt!
NÄSTA MORGON:
Nu sitter jag,Samantha och mamma i köket och äter frukost. "Tack för frukosten" Säger Samantha. "Varsegod! Samantha idag vill vårat team höra dig sjunga" Säger mamma. "Okej när?" "Ungefär vi 2" Hon nickar.
Samantha:
Jag går in till 'mitt' rum och klär på mig.

Jag borstar mitt hår och går ut,då krockar jag med Justin. "Förlåt.." Säger jag. "Det gör inget,jo.." Börjar han. "Ja?" "Vill du.." Vad vill jag? "...Gå ut och ta en fika?" En fika?...

snälla kommentera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser!)

Blogg:

Kommentera en fin kommentar nudå:

Trackback
Här kommer du få höra historien om Vanessa Summer Nolètt.
Hur Justin Bieber gjorde henne förälskad i han.
Vanessa är rätt så sur för tillfället, men när hon är med Justin är hon glad hela tiden.
Ler hela tiden.
Innan Justin och Vanessa blev ett par var Justin och Selena ihop.
Selena blir rasande när Justin gör slut och gör allt för att få bli med Justin igen, så dom kan bli Jelena.





RSS 2.0