My name is Samantha,yours?♥ Chapter Four.

När jag är klar så går jag ner igen. Justin går fram till mig. "Wow,du kan sjunga!" Säger han. "Japp." Svarar jag. Alla i huset börjar skrika. Va fan? "Hej,ursäkta?" Hör jag någon säga. Jag vänder mig om och får se...Usher?

"Usher?!" Säger jag. Jag tror jag dör! Usher är här! "Ja det är jag!" Svarar han. "Va-vad gör du här?!" Frågar jag. "Jag är här med Justin,jo jag hörde att du kan sjunga!" Han hörde?! "Ja-ja?" Jag kan inte prata! "Jo,det kanske går för fort fram men...vi åker hem i natt vill du följa med? Så kan hela teamet höra dig,om du vill?" Säger han. Usher vill jobba med mig? Det känns som hela värden har stannat! "Om jag vill?! Wow! Såklart!" "Bra åk hem och packa vi hämtar dig om 2 timmar" Säger Justin. Jag nickar. Jag säger hej då till Lexi och tar bussen hem. Mamma är inte hemma så jag ringer henne. "Hej det är Anna!" "Hej mamma! Jo jag har något och säga." "Har något hänt?!" "Nej mamma! Men på Lexis kalas.." Jag berättar hela historien och mamma säger att det går bra MEN jag måste ringa,sms:a VARJE dag! Jag går upp och byter om.

Jag packar 2 hela väskor. Man vet ju intehur länge man är där! Det knackar på dörren. Jag går ner och där står Justin.

"Beredd?" Säger han och tar min ena väska. Jag nickar. "Jag tror det.." Vi går ut till bilen. Justin och jag sitter bak.
Nu var vi framme på flygplatsen. Såklart är massa fans där. Hur orkar dom? Klockan är halv 1 på natten. Justin tar några foton. Vi går in i vårat 'privata' flygplan. Jag sätter mig i en soffa,Justin bredvid mig. "Justin?" Frågar jag. "Ja?" Svarar han. "Är du nöjd?" Frågar jag. "Nöjd med vad?" "Med att jag följer med?" "Ja,hurså?" "Nej så jag inte tar över,du vet ditt kändis liv.." "Nej,ingen gör det,ingen." Jag nickar. Ingen. Jag lutar mig ner och somnar.


bra? KOMMENTERA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser!)

Blogg:

Kommentera en fin kommentar nudå:

Trackback
Här kommer du få höra historien om Vanessa Summer Nolètt.
Hur Justin Bieber gjorde henne förälskad i han.
Vanessa är rätt så sur för tillfället, men när hon är med Justin är hon glad hela tiden.
Ler hela tiden.
Innan Justin och Vanessa blev ett par var Justin och Selena ihop.
Selena blir rasande när Justin gör slut och gör allt för att få bli med Justin igen, så dom kan bli Jelena.





RSS 2.0