My name is Samantha,yours?♥ Chapter Nine.

Vad ska jag göra? Springa upp??! Jag bestämmer mig för att ringa Caitline igen. Jag går upp till mitt rum och ringer henne.
"Hej,deet är Caitline!" "Hej,Justin här.." "Aha..Vad vill du?" "Exakt när fick du veta att du var med barn?" Jag hör att hon gråter. "För ungefär 2 månader sen.." "Va?! Men varför ringde du inte då?!" "För att.." "Ja?! Jag måste veta!" "Men det började att jag var på fest..Då träffade jag Harry.." Hon träffade vem? "Okej.." "Och vi dansade,och jag blev full. Han följde med mig hem..Och sen så kysste han mig.." "HAN GJORDE VAD?!" Skriker jag. "Det gick över till hångel och ja du vet vad som hände sen.."

"Jag vill heller inte veta mer,men det kanske är han som är pappan? Inte jag!" Säger jag. "Nej,jag vet..." "Asså Caitline jag gillar dig,mycket. Men du har varit otrogen!" "Ja! Jag vet!" "Asså Caitline jag vet inte...Det är slut..Jag är ledsen!"
Jag lägger på. Jag har gjort slut med Caitline. Det är slut. Jag måste prata med Samantha. Jag går och knackar på hennes dörr. "Kom in!" Skriker hon trött. Jag öppnar dörren. När hon ser att det är mig så blir hennes min ledsen. "Ja,Vad vill du?!" Ryter hon. Jag går fram till hennes säng. "Jag är inte pappan.." Börjar jag. "Nehe? Men så lätt är det inte! Du sa att jag var det bästa i ditt liv! Är det sant?" Säger hon. "Ja,det är sant!" Svarar jag. "Justin,du var ihop med mig OCH Caitline samtidigt! Hur tänker du? Att vi inte kommer få reda på det?" "Nej,men snälla Samantha! Jag är ledsen!" Hon nickar. "Du är ledsen?" Säger hon tillslut. "Jätte ledsen! Snälla ge mig 1 chans till! Snälla Samantha!" Hon är tyst ett tag. "Okej,1!" "Ja!" Jag pussar henne på pannan och går ut,en chans till!
SAMANTHA:
Jag har gett Justin en chans till. Jag tar min mobil och letar reda på 'Lexi'

"Hej Lexi,fan va bra jag har det! Men samtidigt skit dåligt! :/ Puss!" Jag trycker på 'skicka' . Jag kollar på klockan,halv 1. Det plingar till i min mobil. "Hej! Vad har hänt?! Puss!" Jag lägger min mobil på mitt lilla bord bredvid sängen och somnar.
NÄSTA MORGON:
Jag vaknar av att jag hör röster nere i köket. Jag kollar på klockan,halv 11. Kanske dags att gå upp?
Jag ställer mig upp och tar på mig 'min' morgonrock. Jag går ner och där sitter Justin och Pattie. När dom ser mig så tystnar dom. "Godmorgon" Säger Justin och går fram till mig,han pussar mig på munnen. Jag ler ett snett leènde. Allt jag tänker på är vad som hände igår. "Vad vill du ha som frukost?" Frågar Pattie. Jag går och sätter mig på en barstol. "Bara en macka tack" Svarar jag. Justin sätter sig bredvid mig. "Så..Vad pratade ni om när jag kom ner?" Säger jag tillslut. "Ehm,inget.." Svarar Justin. Men jag vet redan vad dom pratade om. Att Justin inte var pappan till Caitlines barn. Efter frukosten så går jag upp och klär på mig.

När jag går ut ur 'mitt' rum så möts jag av Pattie. "Just det Samantha! Du ska få dina låtar som du ska ha på din nya skiva 'Who says'! " Säger hon. "Okej! Roligt,när?" Svarar jag. "Klockan 2" Hör jag Justin säga. Pattie går bort. Justin kommer fram till mig och ler sitt busiga leènde.

"Vad?" Säger jag. "Jag har en överaskning till dig!" Säger han. En vad?!

vad tycker ni?! KOMMENTERAA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser!)

Blogg:

Kommentera en fin kommentar nudå:

Trackback
Här kommer du få höra historien om Vanessa Summer Nolètt.
Hur Justin Bieber gjorde henne förälskad i han.
Vanessa är rätt så sur för tillfället, men när hon är med Justin är hon glad hela tiden.
Ler hela tiden.
Innan Justin och Vanessa blev ett par var Justin och Selena ihop.
Selena blir rasande när Justin gör slut och gör allt för att få bli med Justin igen, så dom kan bli Jelena.





RSS 2.0