My name is Samantha,yours?♥ Chapter Seven.

När jag sjungt klart klappar alla händerna,en del visslar. Usher och Justin går upp på scenen. Igen. Usher tar mikrofonen. "Så? Vad tycker ni?" Frågar han. Då börjar alla skrika,klappa händerna,ja allt det där. "Ska hon ha ett skivkontrakt?" Säger nu Justin. "Ja!!!" Skriker publiken. Wow! Dom tycker om min röst. Är det här en dröm? Att jag står här. Vi går ner från scenen. "Jag ska prata med en om din röst och ditt skivkontrakt." Säger Usher.

Efter en stund så har Usher pratat. Han kommer in till oss med ett leènde. "Du ska få sjunga in en skiva!" Säger han glatt. Jag ska vad?! Jag blir så glad så jag hoppar på Justin och pussar han på kinden. Jag ser ett leènde på honom.

HEMMA:
Varje gång Justin rör mig så kommer det fjärilar i magen. Är jag kär? Men det kommer aldrig gå mellan oss. Han är känd,inte jag. Jag kan ju bara fråga om han vill se film med mig? Som kompis? Jag går till Justins dörr och knackar på. "Kom in!" Skriker han. Jag öppnar dörren. "Hej,vill du se film? Med mig?" Säger jag. "Visst,här?" Svarar han. Jag nickar.
MITTEN AV FILMEN:
Jag har sneglat på Justin hela kvällen. Han fångar min blick. "Vad kollar du på?" Frågar han. "Inget.." Börjar jag. "Vad kollar du på?" Fortsätter jag. "En otrolig söt tjej." Svarar han. Jag känner hur jag rodnar. Sen gör Justin något som är helt magiskt. Han kysser mig.


snälla kommentera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser!)

Blogg:

Kommentera en fin kommentar nudå:

Trackback
Här kommer du få höra historien om Vanessa Summer Nolètt.
Hur Justin Bieber gjorde henne förälskad i han.
Vanessa är rätt så sur för tillfället, men när hon är med Justin är hon glad hela tiden.
Ler hela tiden.
Innan Justin och Vanessa blev ett par var Justin och Selena ihop.
Selena blir rasande när Justin gör slut och gör allt för att få bli med Justin igen, så dom kan bli Jelena.





RSS 2.0