My name is Samantha,yours?♥ Chapter Ten.

"Vad är det för någon överaskning?" Frågar jag. "Det säger jag inte! Kom!" Säger han. Vi går ut till hans bil och han kör till en biosalong. "Justin? Det är stängt! Här kan vi inte vara!" Säger jag. Vi går ut ur bilen. "Jo,jag har beställt den,för bara oss. Bara oss två." Det kändes magiskt när han sa Bara oss två. Han hade beställt en biosalong till bara oss. "Justin det här kostar tusen att hyra!" Säger jag. Justin går fram till mig,han tar min hand. "Jag vet,men det är värt pengarna." Vi går in i biosalongen. Vi sätter oss i mitten. Två tjejer kommer fram till oss och ger oss popcorn och dricka. När dom har gått ut så börjar filmen. "Justin vilken film?" Frågar jag och kollar på han. "Breaking Dawn del 1" Säger han. "Du skojar?!" Den kom ju ut idag! Alla vill ju se den! "Gillar du den filmen?" Säger Justin oroligt.

"Jag ÄLSKAR dom filmerna! Jag har sett alla!" Säger jag och pussar honom. "Alla förutom den här" Pålägger han. Jag nickar. Alla utom den här.
Efter filmen så åker jag och Justin till Mc'donals. "Hej! Vad ska ni beställa?" Säger killen i kassan. "Va ska du ha älsk?" Säger Justin och kollar på mig. "En kycklingsallad med ramlösa tack" Svarar jag.

Efter vi har petalat så går vi och sätter oss. "Justin du behövde inte betala det här,du har ju betalat tusen kronor för att vi ska ha en egen biosalong!" Säger jag. Han skakar på huvudet. "Nej,pengarna till filmen var det värt och pengarna till maten är också värda." Jag skrattar. "Du och din mat!" Han skrattar. Några tjejer kommer fram till oss. "H-hej..K-kan vi f-få en auotograf?" Säger den ena tjejen. "Ja visst sötnos!" Svarar Justin. Efter dom har fått varsin auotograf så fortsätter vi äta. "Vad ska vi göra när vi kommer hem?" Säger jag tillslut. "Vet inte,va vill du göra?" Svarar Justin. "Nu får du bestämma!" Säger jag och nickar. Justin nickar. "Bara ta det lungt,vad säger du om det?" Säger han tillslut. "Visst!" Vi åker hem efter några minuter. Jag och Justin går upp till hans rum. "Justin? Jag får låna din dator?" Frågar jag och han nickar. Jag tar hans dator och lägger mig i sängen. Jag letar igenom hans filmer och hittar twilight filmerna. Jag sätter på ettan.

Efter halva filmen känner jag Justins armar runt mig. Jag vänder mig om och säger: "Vill du se filmen med mig?" "Ja,såklart!" Svarar han. Jag vänder mig om och kollar klart filmen.

snälla kommentera! Annars lägger jag av!


Kommentarer
Postat av: Sara

Skit bra mer!!

2011-12-15 @ 23:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser!)

Blogg:

Kommentera en fin kommentar nudå:

Trackback
Här kommer du få höra historien om Vanessa Summer Nolètt.
Hur Justin Bieber gjorde henne förälskad i han.
Vanessa är rätt så sur för tillfället, men när hon är med Justin är hon glad hela tiden.
Ler hela tiden.
Innan Justin och Vanessa blev ett par var Justin och Selena ihop.
Selena blir rasande när Justin gör slut och gör allt för att få bli med Justin igen, så dom kan bli Jelena.





RSS 2.0