My name is Samantha,yours?♥ Chapter three.

Jag försöker få fram något,men det går inte! Vad är det för fel på mig? Jag är inte direkt ett 'fan' av honom! "Hej,vill du ta en bild?" Säger han och kollar in i mina ögon. Gud man smälter när man ser dom. "Ehm,nej inget tack." Svarar jag och går bort. Fan va konstigt  jag beter mig! "Hallå? Skulle du inte ha något?" Säger Lexi och kollar frågande på mig. "Lexi,du vet att jag inte är ett 'fan' av honom!" Säger jag. "Men du kunde väll ta något?" Jag nickar. "Kanske",svarar jag. 'rihanna talk that talk' börjas spela. "Kom vi dansar!" Säger jag och drar ut Lexi till 'dans golvet'. Vi dansar så mycket att vi svettas. "Kom vi går och vilar" Säger Lexi. Vi går och sätter oss i deras soffa. Justin har fått syn på oss. "Varför sitter ni här?" Säger han och han möter mina ögon. Jag kollar in i hans.

"Jo för vi har dansat,okej?" Svarar jag. Han nickar. "Får jag dansa med födelsebarnet?" Säger han. Lexi nickar ivrigt. Dom går ut på dansgolvet. Efter 15 minuter så kommer Justin fram till mig. "Får jag lov?" Säger han. "Nej." Svarar jag. Justin sätter sig bredvid mig. "Du är inte ett stort fan av mig,eller?" Frågar han. "Nej,din musik är bra,men ett fan? Nej." Han nickar. "Men bara en dans?" Säger han tillslut. "Bara en!" Vi går ut på dansgolvet.
"Ehm,Ursäkta?" Hör man Lexis mamma säga. "Nu ska Samantha sjunga!" Säger hon. Jag nickar och går upp på 'scenen'. Musiken startar.


bra? KOMMENTERA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser!)

Blogg:

Kommentera en fin kommentar nudå:

Trackback
Här kommer du få höra historien om Vanessa Summer Nolètt.
Hur Justin Bieber gjorde henne förälskad i han.
Vanessa är rätt så sur för tillfället, men när hon är med Justin är hon glad hela tiden.
Ler hela tiden.
Innan Justin och Vanessa blev ett par var Justin och Selena ihop.
Selena blir rasande när Justin gör slut och gör allt för att få bli med Justin igen, så dom kan bli Jelena.





RSS 2.0