My name is Samantha,yours?♥

1.Samantha.2.Samanthas outfit.3.Demi(Lexi).

Vintern var på väg,det kände man väl. Snön hade kommit. Kallt var det också! Jag gick ut till hallen,tog på mig min jacka,mina skor och mina vantar. Jag gick ut till busshållplatsen. Jag kollade på klockan. 5 i 8. Bussen hade då redan åkt. Sen,igen. Jag började gå,långsamt. Min telefon ringde. 'Talk that talk' "Samantha." Svarade jag. "Samantha! Vart är du?!" Det var Lexi,min bästa vän. "Vid grinden." Grinden var ett cafè. Vid en grind då. Haha. "Grinden?! Missa du bussen,igen?" Lexi suckar. "Ja! jag fattar inte hur!" Jag suckar. "Vi börjar om 5 minuter,skynda!" Det är det sista hon säger. Jag börjar springa. Jag kollar på min klocka. 10 över 8. Jag hinner aldrig!ALDRIG!
Nu var jag på skolan. Halv 9. Jag springer in i klassen,allas blickar är på mig. "Hej Samantha,sen?" Säger våran fröken,Katarina. "Jag kan förklara!" Säger jag. "Nej,gå och sätt dig. " Säger hon mjukt. Jag sätter mig bredvid Lexi. "Du får gå upp tidigare" Viskar hon. "Tidigare?! är du galen?" Viskar jag tillbaka. Hon rycker på armarna.

Nu är det bara 2 minuter kvar på skoldagen. "Glöm nu inte Engelskan i morgon!" Säger Katarina. 'Pling plong' "Ses i morgon!" Säger Katarina och tar i hop händerna. Alla går ut. När jag står i dörren säger fröken: "Samantha? Kom vi ska prata." Jag går till hennes skrivbord. "Ja?" Säger jag. "Varför är du sen?" Säer hon snällt. "Jag missar bussen.." Svarar jag. "Du missar bussen? Varför tror du att du gör det?" Varför jag tror jag vet? Äh,snälla! "Vet inte!" Säger jag och tar min penna. "Du får bättra dig,annars ringer jag dina föreldrar." "Okej." Svarar jag och går ut till Lexi. Vi åker hem till mig.


inte värdens bästa,men det är bara början!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser!)

Blogg:

Kommentera en fin kommentar nudå:

Trackback
Här kommer du få höra historien om Vanessa Summer Nolètt.
Hur Justin Bieber gjorde henne förälskad i han.
Vanessa är rätt så sur för tillfället, men när hon är med Justin är hon glad hela tiden.
Ler hela tiden.
Innan Justin och Vanessa blev ett par var Justin och Selena ihop.
Selena blir rasande när Justin gör slut och gör allt för att få bli med Justin igen, så dom kan bli Jelena.





RSS 2.0