You are my little princess! Chapter 1.





Festen var igång,alla var fulla och dansa tätt in till varandra. Mamma var i Danmark,något konstigt land. Skulle arbeta med Laleh,haha vilket namn! Men ialla fall! Festen var i gång. Biebern hade visst fått reda på att jag hade fest och kom in utan tillstånd,fan va jag hatar honom. Jag gick in till köket och krocka med någon,inte minst med Biebern.

- Ah,hejsan Zena! Se dig för nästa gång. Sa han och log. Han kallar mig Zena. Medans jag kallar han båten.

Jag hatar honom,hatar.

- Jag? Se upp? Men lägg av båten,det e ju du som ska se upp! Jag bor här,bor här! Svarade jag och gick förbi. Jag gick till vatten kranen och drack. Sen gick jag ut till dansgolvet igen. Jag tog några drickar och helt och håller var jag i sängen. Efter 2 timmars barnförbjudet så tog jag på mig mina kläder. Jag kollade på klockan 5,på morgonen. Allt var tyst. Alla hade väl gått hem. Jag tog på mig min tröja och mina byxor.

- Ah... Hörde jag en röst säga. Jag vände mig om och fick se..

- Justin?! Skrek jag. Va? Hade jag legat med båten?!

- Vafan gör du här?! Skrek han.

- Vad jag gör här?! VAD GÖR DU HÄR?! Jag satte mig ner.

- Fan,jag har legat med dig,Zenan!!! Fan,fan,fan! Skrek han och tog snappt på sig sina byxor.

Jag hade då legat med Justin,fan! Jag var så full så jag inte såg vem det var. Jag sställde mig upp.

- Fan,vi MÅSTE prata! Sa Justin efter ett tag.

- Prata?! Vi har legat med varandra! Vi har haft sex! Skrek jag.

Jag hatade ordet sex. Men det var det jag och Justin hade haft,sex. Hur ska jag stå ut? Med han som granne?! Varje gång jag kommer se honom så kommer ordet sex upp i huvudet!

- Det är ditt fel! Sa jag tillslut.

- Mitt?! MITT?! Skrek han.

- Ja ditt! Det är ditt fel! Du var ju inte inbjuden!

Jag hade faktiskt rätt,han var inte inbjuden. Han bara kom! Justin tystnar.

- Hur fan ska jag kunna berätta för mamma?!! Alla paparazzisar som kommer ta foton när jag går ut ur ditt hus?! Sa Justin efter ett tag. Jag skakade på huvudet.

- Hur ska jag veta det?! Du får ta bakvägen!

Jag och Justin springer ner. Men när vi kommer till dörren där bak är det försent. Alla paparazzisar har redan kommit.

- Det här går ju bra! JÄTTE BRA! Säger jag och slår i hop händerna.

- Asså,hur fan ska jag komma hem? Hur ska jag?! Säger Justin och sätter sig i soffan.

- Vet du?! Inte jag heller,jag har haft sex med dig,dig jag hatar! Säger jag och suckar.

- Hatar du mig? Men efter sexet gillar du väll mig lite?

Han hade fakstikt rätt. Efter sexet har jag börjar gilla honom,lite inte mycket. Inte för han är bra på att ha sex,han är snygg. Det bästa är väll ögonen.

- Okej,du är snygg OCH bra på att ha sex.. Säger jag efter en stund. Justin ler.

- Hah,jag visste det! Du gillar mig!

- Jah? Och? Du kanske gillar mig?

Justin slutar skratta. Han svarar inte. Jag kollar på han. Istället för att säga något böjer jag mig ner och kysser honom,länge.

så första kapitlet!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser!)

Blogg:

Kommentera en fin kommentar nudå:

Trackback
Här kommer du få höra historien om Vanessa Summer Nolètt.
Hur Justin Bieber gjorde henne förälskad i han.
Vanessa är rätt så sur för tillfället, men när hon är med Justin är hon glad hela tiden.
Ler hela tiden.
Innan Justin och Vanessa blev ett par var Justin och Selena ihop.
Selena blir rasande när Justin gör slut och gör allt för att få bli med Justin igen, så dom kan bli Jelena.





RSS 2.0