You are my little princess! Chapter 2!


Efter kyssen så sitter vi bara helt tysta.

- Ehm..Paparazzisarna har gått nu,jag går hem då.. Säger Justin och reser sig upp.

- Justin? Inget av detta har hänt,inget. Säger jag och reser mig upp. Justin nickar.

Jag förljer Justin till hallen.

- Hej då,då.. Säger jag och Justin går ut.

Jag har alltså legat med Justin och fått känslor för han,hur gick det till?! Hur?! Jag kollar runt i köket,stökigt. Får väll ringa Christin. Våran städ hjälp. Jag går till köket och ringer henne. Jag säger att hon ska komma och städa huset. Betalt får hon. Efter några min kommer hon.

- Oj,har det varit fest eller? Säger hon när hon får syn på huset.

- Det kan man säga,men säg inget till mamma! Hon vet inte det! Säger jag.

- Okej,jag börjar här nere,går det bra om jag får sätta på musik? Säger hon och kollar runt i huset.

- Ja det går bra,sterion har du vid tv.

Hon nickar. Hon går fram och sätter i en av mammas skivor.

Typisk mamma stil. Jag går upp och sätter mig framför datorn. Mammas skiva hörs enda upp. Ingen idè att sätta på min musik. Jag loggar in på twitter. Justin hade twittrat.

Det hände en sak som man aldrig hade trott,aldrig!

Jag skrattar för mig själv. Jag tar min telefon och ringer upp Tonya. Efter 2 sek svarar hon. Jag berättar vad som har hänt. Jag går ner till Chatarin.

- Chatarin jag går ut! Nykeln finns under mattan! Skriker jag och går ut ur huset.

Jag stannar framför Justins hus.

- Hade du tänkt plinga på? Hör jag en röst säga. Jag vänder mig om och får se Justin.

- Ehm..Nej.. Svarar jag. Men det var det jag hade tänkt.

- Okej,men vill du gå ut och ta en fika? Säger han efter ett tag.

- Okej,det går väll bra!

Jag och Justin sätter oss i hans bil.

Jag svänger in hos Starstruck. Jag och Zelda går in.

- Så vad vill du ha? Säger jag och kollar på menyn.

- Hm,jag tar en kladdkaka men en lattè! Säger hon och ler.

Hon är söt,jag har börjat få känslor för henne. Hon är snäll,bra på att ha sex. Haha!

- Okej,sätt dig så beställer jag! Säger jag. Zelda nickar och går och sätter sig vid ett bord.

- Hej,vad vill du ha? Säger Tjejen i kassan.

- Hej,två lattè och en kladdkaka + en muffin,blåbär! Svarar jag.

Efter några min får jag det och jag går och sätter mig mittemot Zelda. Hon tar sin kladdkaka.

- Gud va mycket grädde man fick! Säger hon och skrattar.

- Haha,jag kan ta lite. Säger jag.

Hon tar skeden i grädden och tar skeden till mig.

- Ta då! Eller ska jag behöva mata dig? Säger hon.

- Hm,du får mata mig! Svarar jag.

Hon skrattar och stoppar in skeden i min mun. När jag fått in den i munnen så börjar hon skratta.

- Vad är det?! Säger jag med grädde i munnen.

- Haha,du har fått grädde på näsan!! Skrattar hon.

Hon går fram till mig. Böjer sig ner och pussar min näsa. Efter några min så går vi ut. Massa paparazzisar är där,alla skriker.

- Du tjejen! Är du och Justin ihop? Justin! Justin svara på min fråga!

Jag och Zelda bara struntar i dom. Men dom ger sig inte. Tillslut stannar Zelda.

- Hallå? Lämna oss ifred! Okej! Justin och jag är ihop! Nöjda?!

Zelda och jag går in i bilen,jag kan inte fatta det. Hon sa nyss att vi var ihop,att vi var ihop!

det här var kapitel 2!! KOMMENTERAA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser!)

Blogg:

Kommentera en fin kommentar nudå:

Trackback
Här kommer du få höra historien om Vanessa Summer Nolètt.
Hur Justin Bieber gjorde henne förälskad i han.
Vanessa är rätt så sur för tillfället, men när hon är med Justin är hon glad hela tiden.
Ler hela tiden.
Innan Justin och Vanessa blev ett par var Justin och Selena ihop.
Selena blir rasande när Justin gör slut och gör allt för att få bli med Justin igen, så dom kan bli Jelena.





RSS 2.0