You are my little princess! Chapter 3.


Jag starta bilen och körde ut från Starstruck.

- Åh Justin! Kan vi inte bara åka till H&M? Snälla! Sa hon och gjorde en ledsen min.

- Jaja,bara för att du är min lilla prinsessa. Svarade jag.

Hon böjde sig ner och pussade min kind. Jag svängde in på H&M och vi gick ut ur bilen.
När vi gick in i butiken blev allt tyst. Zelda tog min hand. Jag kollade på henne. Hon log ett fejkt leènde. Jag pussade henne på munnen.

- Så ta nu det du vill ha! Säger jag när alla har gått till sin vanliga position.

Zelda lyfter ett ögonbryn.

- Justin,jag betalar nu! Säger hon och går fram till en svart röd rutig kjol.

- Men.. Säger jag.

- Inga men! Jag betalar! Jag har egna pengar.

Hon går fram till en svart röd rutig kjol. Hon tar kjolen.

- Kom,jag måste prova den här! Du får vänta utanför provrummet. Säger hon och går in i en provhytt.

Efter några minuter så kommer hon ut. Kjolen var ganska kort.

- Så vad tycker du? Säger hon oroligt.

Jag går fram till henne.

- Den sitter perfekt! Svarar jag och kysser henne. Hon skrattar.

- Justin,inte nu.. Säger hon och stänger dörren.

Efter ytterligen några minuter så kommer hon ut,fast i sina kläder hon hade innan. Vi går till kassa.

- Den här. Säger Zelda och tar fram sin plånbok.

- Okej,det blir..170 kronor! Säger tjejen i kassan.

När vi går ut ur butiken står flera paparazzisar och trycker massa foton. Jag tar Zeldas hand. Vi går ut till bilen och kör hem.

Jag och Zelda hade satt på en film,hemma hos henne. Det fick bli Karate Kid.

Jag tar min dator,sätter på den och loggar in på twitter.
Jag trycker på ladda upp film/bild?. Jag riktar den mot Justin.

- Vad gör du? Frågar han.

Jag böjer mig ner och kysser honom,nästan. Kameran tar ett foto.

- Vad gjorde du? Frågar han igen.

- Jag kysser min kille,får jag inte göra det? Svarar jag.

- Joho,det får du när du vill!

Jag skriver på twitter:

I`m in love ♥!

Jag tar för min hand,för Justin får inte se texten.

- Justin får jag lägga ut den här på twitter? Nästan hela värden vet ju redan att vi är ihop! Säger jag.

Justin kollar på bilden.

- Ja,okej! Svarar han.

Jag trycker på puplicera. Efter några min så har massa kommenterat. Endel har skrivit:

Bilden e fejk!!!!
Naw va sött par!!!
Haha visst att du och Justin Bieber är ihop,visst!!

Jag kan inte fatta att folk kan säga så?!

det kommer hända saker i nästa eller näst nästa! KOMMENTERAA!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser!)

Blogg:

Kommentera en fin kommentar nudå:

Trackback
Här kommer du få höra historien om Vanessa Summer Nolètt.
Hur Justin Bieber gjorde henne förälskad i han.
Vanessa är rätt så sur för tillfället, men när hon är med Justin är hon glad hela tiden.
Ler hela tiden.
Innan Justin och Vanessa blev ett par var Justin och Selena ihop.
Selena blir rasande när Justin gör slut och gör allt för att få bli med Justin igen, så dom kan bli Jelena.





RSS 2.0