You are my little princess! Chapter 4.


Nästa morgon så bestämde jag och Justin att vi skulle gå på stan,eller bestämde och bestämde! Jag bestämde! Men Justin sa ja. Jag och Justin satt på ett Cafè.

- Så,vilken affär vill du till? Säger Justin och tar en klunk av sin Cola.

- Hm,kanske Ginatricot? Svarade jag.

Justin nickar.

- Men då går vi dit! Säger han och ler.

Vi går dit och jag fastnar direkt på en svart klänning. Den är tajt och inte så lång. Glitter på toppen. Jag går fram till den. Åh,gud va fin den är!

- Åh!! Den här MÅSTE jag prova!

Jag går in i e provhytt.


- Har du någon plan då? Säger Scooter.

- Ja två styckna. Svarar jag.

Ni kanske undrar,vilken plan,va? Jo jag och Justin gjorde slut för någon månadsen. Men jag älskar honom fortfarande. Så jag har pratat med Scooter och han har sagt att han är med,han säger också att Justin har börjat dejta en tjej vid namn Zelda. Så nu ska jag ha en fest,han fattar hur söt jag är och blir min igen!

- Jo..Jag har en fest.. Börjar jag.

Jag sätter mig utanför Zeldas provhytt. Min mobil plingar till. Jag kollar på mobilen,ett sms. Från Selena. Jag slår upp det.
Hej Justin♥! Jag ska ha en fest i kväll,kom gärna!! Ikväll klockan 8 till ja man går när man vill,sov gärna över! Kram!
En fest? Zelda kommer ut ur provhytten.

- Så vad tycker du? Säger hon och snurrar.

- Den är awesome! Svarar jag.

Hon går in igen. Nu till festen! Ska jag gå? Jag och Selena gjorde slut för någon månadsen,eller jag gjorde slut för att vara ärlig. Efter några min så kommer Zelda ut.

- Ska du ha den? Frågar jag och tar hennes hand.

- Ja! Men måste bara få något tillfälle att ha den! Hon skrattar.

- Men jag har ett tillfälle... Börjar jag. Zelda kollar på mig.

- Okej? Vad för tillfälle?! Svarar hon.

Jag berättar om festen.

- Okej,men då går vi! Säger hon glatt.

- Säker? Säger jag oroligt.

- Justin,ja Säger hon och  vi går till kassan.

Nu är klockan 6 på kvällen.

- Jag går och duschar! Säger hon och går in i toan.

Efter några min kommer hon ut. I bara handuk. Jag går fram till henne. Tar mina händer och lägger dom runt hennes midja,jag kysser henne på halsen.

- Justin..Du..Måste..Duscha.. Säger hon mellan kyssarna.

Jag slutar kyssa henne. Går in i duschen.

När Justin går ut ur duschen har han bara en handuk runt bidjan,fan va snygg han är! Jag har satt på mig min klänning och håller på att sätta upp mitt hår.

- Ska du inte ha några byxor under klänningen? Frågar Justin.

- Haha,vill du det då eller? Skrattar jag.

- Haha nej,det vill jag verkligen inte! Men böj dig inte ner hos några killar förutom mig! Svarar Justin.

Jag går fram till honom,lägger mina händer på hans mage.

- Tror du jag kommer göra det? Frågar jag och pussar honom.

- Nej,hoppas det. Svarar han och kysser mig.

- Nä,nu får du klä på dig! Festen börjar snart!

Nu var vi på festen,Justin hade jag tappat bort. Haha det kan man förstå. Huset var verkligen stort. Jag går runt och letar efter honom. Tillslut ser jag honom,fast med en annan tjej. Jag gömmer mig bakom den stora soffan.


- Justin,kommer vi synas igen? Frågar tjejen.

Justin tar hennes hand.

- Ja Emlily.

Tjejen som heter Emlily ler.

- Fast säg inget till Zelda! Säger Justin efter ett tag.

- Haha,vem är Zelda? Svarar Emily.

- Nej,ingen..

Jag kan nyss inte tänka. Justin har gått i från mig för att prata med Emily? Jag känner gråten i halsen.

så vad kommer hända tro? I morgon kommer jag få jullov så det kommer komma minst 2 kapitel per dag! Men ni måste kommentera!!!!!




Kommentarer
Postat av: ems

OMG! älskaaaaar din blogg .. ;)

2011-12-22 @ 13:33:49
URL: http://kisskisstwice.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser!)

Blogg:

Kommentera en fin kommentar nudå:

Trackback
Här kommer du få höra historien om Vanessa Summer Nolètt.
Hur Justin Bieber gjorde henne förälskad i han.
Vanessa är rätt så sur för tillfället, men när hon är med Justin är hon glad hela tiden.
Ler hela tiden.
Innan Justin och Vanessa blev ett par var Justin och Selena ihop.
Selena blir rasande när Justin gör slut och gör allt för att få bli med Justin igen, så dom kan bli Jelena.





RSS 2.0