You are my little princess! Chapter 6.


Justin går och sätter sig i soffan. Jag går fram till honom.

- Justin? Du var full? Full?! Ryter jag.

- Ja,jag var säkert full! Svarar han.

- Full? Ingen går på det tricket,alla mina killar har gjort det,alla.

Jag sätter mig i fotöljen som är bredvid soffan.

- Okej,jag var kanske inte full,men snälla förlåt mig! Erkände han.

Jag skakade på huvudet.

- Justin,jag älskar dig..Men det är slut. Du kan ha det så trevligt med Emily.

Justin ställde sig upp och gick fram till mig.

- Zelda det är dig jag älskar dig,ingen annan!

Justin kysser mig. Jag avslutar inte kyssen.

- Förlåter du mig? Jag ska säga till Emily att det är inget mellan oss,altså mellan mig och Emily,okej? Säger Justin efter kyssen.

- O-okej.... Svarar jag.

Ska jag tro på honom? Han svek mig,ska jag förlåta honom? Han får väll en chans till,en.

- Justin,gå och gör det nu. Jag följer med. Säger jag efter en stund.

- Okej,kom då.

Vi åker hem till Emily. Justin knackar på. Efter en stund öppnar...Emily.

- Hej,gubb- Säger hon tills hon får syn på mig.

- Hej,Emily.. Svarar Justin.


- Emily vi måste prata! SÄger jag.

- Okej,om vad? Vi har inga problem! Svarar hon.

Zelda fnyser.

- Justin säg det bara! Säger Zelda.

- Emily vi är inte ett par,jag har inga känslor för dig! Säger jag.

- Haha,åh jag gick på den gubben! Svarar hon.

Hon går ut och kysser mig.

- MEN EMILY FATTAR DU INTE? JAG OCH JUSTIN ÄR IHOP,INTE NI! Skriker nu Zelda.

- Justin,är det hon säger sant? Frågar Emily.

- Ja,det är sant.

Jag och Zelda sätter oss i bilen.

- Vad säger du om att ta en fika? Säger jag för att avbryta den pinsamma tystnaden.

- Okej. Svarar hon.

Jag svänger in på Starsbuck. Vi går in.

- Vad vill du ha? Frågar jag.

- En lattè! Svarar Zelda och sätter sig  vid ett bord.

Jag går till Zelda med sin lattè själv tog jag en cola.

- Zelda,kan du bara släppa taget om Emily? Säger jag och tar hennes hand.

- Jo,visst.. Svarar hon.

Hennes telefon ringer.

- Hej det är Zelda.
- Va mamma? Kommer du hem idag?
- Ja,okej,puss.

Hon lägger på.

- Min mamma kommer hem om en kvart,hon har sett tidningarna om oss,så jag måste presentera dig för mamma! Säger hon och ler snett.

- Det går väll bra? Säger jag oroligt.

Men hon svarar inte,hon reser sig upp och går och hämtar en tidning.
HAR JUSTIN SKAFFAT FLICKVÄN?
Man har sett Justin med en tjej vid namn Zelda. Har Justin skaffat ny tjej?

Om han har det så säger man väl: Grattis för den nya tjejen Justin!

Zelda ger mig tidningen och jag läser.




Kommentarer
Postat av: matti

Hurre dudu, lite väl likt min artikel där kanske?-

//Matti(mynovels.blogg.se)

2011-12-22 @ 12:34:00
URL: http://mynovels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser!)

Blogg:

Kommentera en fin kommentar nudå:

Trackback
Här kommer du få höra historien om Vanessa Summer Nolètt.
Hur Justin Bieber gjorde henne förälskad i han.
Vanessa är rätt så sur för tillfället, men när hon är med Justin är hon glad hela tiden.
Ler hela tiden.
Innan Justin och Vanessa blev ett par var Justin och Selena ihop.
Selena blir rasande när Justin gör slut och gör allt för att få bli med Justin igen, så dom kan bli Jelena.





RSS 2.0