You are my little princess! Chapter 7.



- Men är dom inte gulliga? Säger Justin och skrattar.

- Justin,ge dig!

Justin går fram till mig och kysser mig.

- Zelda,jag ska ha en liten konsert ikväll,vill du komma? Säger Justin.

Om jag vill komma? Är han galen eller?! Såklart jag vill komma!

- Justin,såklart jag vill åka!

Justin ler.

SENARE PÅ KVÄLLEN:
Jag och Zelda satt i bilen på väg till arenan där jag skulle ha min konsert.

- Så ungar,nu är vi framme! Säger mamma och går ut ur bilen.

Jag tar Zeldas hand.

- Zelda jag ska en liten konsert till några tjejer innan den stora konserten börjar,okej? Säger jag.

- Ja,va kul! Svarar hon.

Jag går upp på scenen.

- Hejsan tjejer! Skriker jag. Alla börjar skrika.

- Haha,har någon några frågor?

Massa tjejer räcker upp handen.

- Ja du där i brun tröja! Säger jag och pekar på henne.

- Ehm,vem är hon?! Säger flickan och pekar på Zelda som har står bakom scenen. Jag springer ner till henne.

- Zelda,kom upp nu! Dom vill träffa dig! Säger jag.

- Nej,det vill dom inte. Svarar hon.

- Kom igen,bara för mig? Jag gör mitt puppyface.

- Amen! Okej då!

Vi går ut på scen.

- Vem är du?! Skriker tjejen som ställt frågan. Jag ger Zelda en mikrofon.

- Ehm,Zelda..? Säger hon,jag skrattar.

- Ja hon är Zelda,någon som har en fråga till?

En tjej räcker upp handen.

- Ja du! Säger jag.

- Kan du göra teach me how to dougie?! Skriker hon,alla tjejer skriker.

- Sätt på musiken! Skriker jag.

Jag börjar dansa. Jag ser att Zelda hänger med. Jag kollar på henne.

- Zelda,nu dansar vi! Skriker jag.

Då slutar hon.

- Nja,nej jag kan inte.. Säger hon.

- Då hjälper jag dig!

Jag går och ställer mig bakom henne. Och gör rörelserna. Alla i publiken säger aw!

förlåt för den sega uppdateringen,men va tycker ni om novellen? KRAM!

Kommentarer
Postat av: Saga

VA MED OCH TÄVLA OM SOMEDAY OCH MER: http://abieblovestory.blogg.se/2011/december/tavling.html#comment

2011-12-27 @ 17:28:53
URL: http://bieberlaugh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser!)

Blogg:

Kommentera en fin kommentar nudå:

Trackback
Här kommer du få höra historien om Vanessa Summer Nolètt.
Hur Justin Bieber gjorde henne förälskad i han.
Vanessa är rätt så sur för tillfället, men när hon är med Justin är hon glad hela tiden.
Ler hela tiden.
Innan Justin och Vanessa blev ett par var Justin och Selena ihop.
Selena blir rasande när Justin gör slut och gör allt för att få bli med Justin igen, så dom kan bli Jelena.





RSS 2.0