You are my little princess Chapter 8.


Zelda ställer sig bakom scenen för nu ska jag ha min "riktiga" konsert.
Jag börjar med att Sjunga Love me sen Baby,Favorite girl och nu skulle jag sjunga One less lonly girl såklar trodde jag ju att Zelda skulle komma men nej,in kom Selena.

Nu skulle Justin sjunga One less lonly girl,såklart trodde jag att jag skulle gå ut på scenen men in kommer Scott med Selena,Selena går ut på scenen. Jag kollar på Justin,han ler. Ett snett lèende.

- Varför skulle Selena in? Frågar jag Scooter.

- Ehm,hon ville.. Svarar han.

Jaha,hon ville. Jag vill ju också! Kan dom inte tänka på mig?


- Tack! ÄLSKAR ER! Skriker jag och springer ner.

- Scott! Skriker jag.

- Hey bro! Vad bra det gick! Säger han och ger mig en klapp på ryggen.

- Tack,men varför gick Selena ut på scenen när det var One less lonly girl? Säger jag.

- Hon ville Justin,inget mer än det.

Scooter går.

- Mamma,har du sett Zelda? Säger jag.

- Ja,jag tror hon är inne i din loge!

Jag går in i logen och där sitter Zelda,men inte ensam. Selena är där. Jag går fram till Zelda och kysser henne sätter mig bredvid henne.

- Ehm,vad gör du här Sel? Säger jag.

- Justin,vi ska prata. Svarar hon.

Zelda går ut.

- Ja? Säger jag.

Men Selena svarar inte,hon går fram och kysser mig. Jag puttar bort henne.

- Va gör du?! Säger jag.

- Amen,Justin du vill ha en tjej och du väljer Zelda. Ingen skulle vilja ha henne! Selena tar min hand.

- Jo,jag vill ha henne. Gå nu.

Selena suckar och går ut,Zelda kommer in.

- Vad ville hon? Säger hon oroligt.

- Inget. Jag kysser henne mjukt.

Vad vill ni ska hända?? Bilden har inget med kapitlet att göra. MEN VAD SKA HÄNDA?!
KOMMENTERA tillsvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser!)

Blogg:

Kommentera en fin kommentar nudå:

Trackback
Här kommer du få höra historien om Vanessa Summer Nolètt.
Hur Justin Bieber gjorde henne förälskad i han.
Vanessa är rätt så sur för tillfället, men när hon är med Justin är hon glad hela tiden.
Ler hela tiden.
Innan Justin och Vanessa blev ett par var Justin och Selena ihop.
Selena blir rasande när Justin gör slut och gör allt för att få bli med Justin igen, så dom kan bli Jelena.





RSS 2.0