Born to be loved-Chapter two-Mom,Dad? I hate this.


Jag vaknar av att solen lyser in i mina ögon. Första dagen i ATL. Jaha,vad ska jag göra idag? Inga vänner. Jag klär på mig en vit klänning. Varmt är det ialla fall. Jag går ut till köket.
-Godmorgon.
Suckar jag.
-Godmorgon gumman,sovit gott i ditt nya rum? Säger pappa. Jag sätter mig på en stol.
-Jag tror inte man kallar det rum. Och ja jag har sovit gott.
Jag brer min macka. Efter en stund så går jag till mitt rum. Startar datorn och loggar in på skype. Clarissa är inne. Jag ringer upp henne.
-Hey babe!
-Hey Vanessa! Hur e läget?
-Skit,huset e värsta skit trångt!
-Haha du vänjer dig.
-Hoppas det.
-Vanessa,upp med hakan. Finns det inte några killar du kan hänga med?
-Jo jag gick in i en igår.
-Haha vart bor han då?
-Ingen aning. Men bye ska gå ut och gå.
-Aha okej,bye!
Vi lägger på. Jag tar på mig mina converse och går ut. Här finns inget. Ja,jag vet. Jag ar bott här innan. Men i LA fanns allt. Jag går till parken och sätter mig på en gunga. Efter några minuter så kommer några killar hit. Vänta? Är inte det killen jag gick in i? Dom går bort till bänkarna. Den ena killen pekar på mig. Jag börjar gå hemmot.
-Aye! Du där! Jag vänder mig om och där står en kille. Ganska lång. Hassel bruna ögon.
-Ja? Svarar jag.
-Vill du hänga med till stan med mig och mina kompisar? Säger killen.
-Nja tror inte det.
Jag går hem. Mamma och pappa sitter vid tv. Jag sätter mig bredvid. Varför kunde jag inte följa med?!
-Mamma och Pappa? Säger jag.
-Ja?
Jag suckar.
-Jag hatar det här.
-Men gumman,varför?
-Vad tror du?
Jag går in i mitt rum. Startar datorn och loggar in på facebook.
*Jag hatar det här,I HATE THIS!* Jag trycker på pulicera. Hoppas mamma och pappa ser det här.
JUSTIN:
Tjejen var snygg. Svart/brunt hår. Synd att hon inte ville följa med.
-Hallå Justin?!
Jag vaknar ur mitt drömmande.
-Ehm,ja?
-Haha du drömde om tjejen vi träffade. Ohh bieber är käär!
Jag kastar en kudde på Chaz.

chapter two! Vanessa är Jasmine V. kommentera.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jättebra

2012-01-11 @ 19:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser!)

Blogg:

Kommentera en fin kommentar nudå:

Trackback
Här kommer du få höra historien om Vanessa Summer Nolètt.
Hur Justin Bieber gjorde henne förälskad i han.
Vanessa är rätt så sur för tillfället, men när hon är med Justin är hon glad hela tiden.
Ler hela tiden.
Innan Justin och Vanessa blev ett par var Justin och Selena ihop.
Selena blir rasande när Justin gör slut och gör allt för att få bli med Justin igen, så dom kan bli Jelena.





RSS 2.0