Somsagt,nu ska man kommentera?

Nu blir jag trött. Jag startade denna bloggen för att skriva och för att få kommentarer. Men nej. Jag har 80 läsare per dag och 0 kommenterar. Om ni tror att jag kommer fortsätta,så har ni fel. Jag skriver om jag kommer få kommentarer. I början fick jag kommentarer men det blev mindre och mindre. Ni kanske inte årkar att kommentera? Men det ger jag mig fan i! Vill ni att jag ska fortsätta med "You are my little princess"? Ja då kommenterar ni! Det är bara att trycka på hjärtat,skriva "Bra mera!" eller något annat. Så om jag ska stanna då kommenterar ni. Nu hittar ni mig:
HÄR och HÄR
Jag kommer mest skriva på justinbieberstoorys.blogg.se
Så ska jag stanna här? Då börjar jag på en ny och då ska ni kommentera. Erat beslut.

jag har slipat på en ny,så det är erat bestul.
Skrivet 7/1-2012 klockan 09-51

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser!)

Blogg:

Kommentera en fin kommentar nudå:

Trackback
Här kommer du få höra historien om Vanessa Summer Nolètt.
Hur Justin Bieber gjorde henne förälskad i han.
Vanessa är rätt så sur för tillfället, men när hon är med Justin är hon glad hela tiden.
Ler hela tiden.
Innan Justin och Vanessa blev ett par var Justin och Selena ihop.
Selena blir rasande när Justin gör slut och gör allt för att få bli med Justin igen, så dom kan bli Jelena.





RSS 2.0